انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان سال ۱۴۰۲
از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظهای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …
مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه هرمزگان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه برگزار خواهد شد.
به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه هرمزگان اعلام کرد:
به اطلاع کلیه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402 رشته های مختلف این دانشگاه می رساند انجام مصاحبه به صورت حضوری خواهد بود.
لازم است داوطلبان گرامی به موارد زیر توجه فرمایند:
زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان ۱۴۰۲
1- زمان مصاحبه داوطلبان تمامی رشته گرایش ها روز چهارشنبه مورخ 10 خرداد 1402 می باشد. ضمنا مصاحبه به صورت حضوری انجام می شود.
2- در صورتیکه داوطلب در تاریخ 10 خرداد 1402، در دانشگاه دیگری مصاحبه داشته باشد، با ارایه گواهی از دانشگاه محل مصاحبه، می تواند با هماهنگی گروه آموزشی در روز چهارشنبه مورخ 24 خردادماه 1402 در مصاحبه شرکت نماید.
عدم حضور داوطلب در تاریخ های تعیین شده، به منزله انصراف بوده و امکان مصاحبه در تاریخ های دیگر وجود ندارد.
نحوه ثبت نام در مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان
3- هر یک از متقاضیان شرکت در مرحله مصاحبه علمی می بایست حداکثر تا تاریخ 7 خردادماه سال 1402، هزینه مصاحبه را به صورت الکترونیکی و از طریق لینک https://vc.hormozgan.ac.ir/sendtobank واریز و رسید واریزی را به همراه سایر مدارک ارسال نمایند. وجه پرداختی در صورت عدم شرکت در مصاحبه و یا عدم پذیرش مسترد نخواهد شد.
4-از آنجا که ارزیابی تخصصی این دانشگاه صرفاً بر اساس مصاحبه شفاهی صورت میپذیرد، لذا هر داوطلب جهت تکمیل پرونده خود به منظور بررسی در کمیته علمی مربوطه، ضمن تایپ کلیه موارد در فایل اظهارنامه سوابق علمی میبایست کلیه مدارک و مستندات خود را در قالب دو فایل pdf به شرح زیر آماده نموده و تا تاریخ 7 خرداد 1402 در قالب یک ایمیل ارسال نماید. در صورتعدم ارسال مستندات در موعد مقرر، تبعات آن (ازجمله عدم برگزاری مصاحبه) بر عهده داوطلب خواهد.
توجه مهم: پیشنهاد میشود داوطلبان پس از آماده کردن فایلها، آنها را در یک فولدر قرار داده و فولدر را zip و از طریق ایمیل ارسال نمایند. نام فولدر میبایست شماره داوطلبی متقاضی باشد. همچنین نحوه نامگذاری هر فایل نیز در ادامه توضیح داده شده است. ضمنا مجموع حجم هر دو فایل میبایست کمتر از ۲۰ مگابایت باشد.
* نحوه آمادهسازی فایل اول
- نام اولین فایل pdf میبایست الزاما بصورت زیر باشد:
- شماره داوطلبی_Education.pdf
- به عنوان مثال اگر شماره داوطلبی ۲۲۱۸۵۷ باشد نام فایل اول Education_221857.pdf خواهد بود.
توجه مهم: ترتیب مدارک در فایل اول میبایست به صورت زیر باشد:
1- تصویر کارت ملی یا صفحه اول شناسنامه
2- تصویر گواهی نامه موقت کارشناسی (یا دانشنامه مقطع کارشناسی و ریزنمرات)
آندسته از متقاضیانی که فارغالتحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند علاوه بر گواهینامه موقت کارشناسی ناپیوسته میبایست گواهینامه موقت کاردانی را نیز ارائه نمایند
3- تصویر گواهی نامه موقت کارشناسی ارشد (یا دانشنامه مقطع کارشناسی ارشد و ریز نمرات)
داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسیارشد و یا دکتری حرفهای بوده و حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 فارغالتحصیل میشوند (گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 74 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور ).
کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 2 و 3 فوق نمیباشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.
4- گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آندسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نمودهاند. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه 10 و 11 دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند.
تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهیمه را دارا می باشند.
5- تصویر فیش واریزی بابت مصاحبه ( وجه پرداختی در صورت انصراف و یا عدم پذیرش مسترد نخواهد شد).
*نحوه آمادهسازی فایل دوم
نام دومین فایل pdf میبایست الزاما بصورت زیرباشد
شماره داوطلبی_Research.pdf
به عنوان مثال اگر شماره داوطلبی ۲۲۱۸۵۷ باشد نام فایل اول Research_221857.pdf خواهد بود.
فایل اظهارنامه سوابق علمی پژوهشی را می توانید از این قسمت دانلود کنید.
ترتیب مدارک در دومین فایل pdf میبایست الزاما به صورت زیر باشد:
1- فایل اظهارنامه سوابق علمی به صورت تایپ شده به همراه تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی شامل موارد زیر:
2- صفحه اول مقالات پذیرفته شده و یا چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی معتبر (مستخرج از پایان نامه). در خصوص مقالات پذیرفته شده قطعی، گواهی پذیرش مقاله الزامی است.
3- صفحه اول مقالات پذیرفته شده و یا چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی (غیر مرتبط با پایان نامه). در خصوص مقالات پذیرفته شده قطعی، گواهی پذیرش مقاله الزامی است.
4- صفحه اول مقالات چاپ شده در کنفرانسهای داخلی و خارجی معتبر (مستخرج از پایان نامه)
5- صفحه اول مقالات چاپ شده در کنفرانسهای داخلی و خارجی معتبر (غیر مرتبط با پایان نامه)
6- گواهی همکاری در طرح های تحقیقاتی خاتمه یافته به همراه گزارش نهایی آن. (برای ارسال کپی هر طرح، کپی جلد و صفحه شناسنامه طرح کافی است)
7- گواهی معتبر ثبت اختراع
8- گواهی کسب رتبه در جشنواره های علمی داخلی و بین المللی معتبر
9- اصل کتاب تالیف شده یا ترجمه شده (برای ارسال هر کتاب ، تصویر جلد و صفحه شناسنامه کتاب کافی می باشد)
10- تصویر پایان نامه کارشناسی ارشد (تصویر صفحه مشخصات پایان نامه، تصویر صورتجلسه دفاع و چکیده کافی می باشد)
11- گواهی تدریس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
12- گواهی کسب رتبه در المپیادهای علمی معتبر
13- گواهی کسب رتبه زیر 100 در کنکور کارشناسی و رتبه زیر 10 در کنکور کارشناسی ارشد
14- گواهی توانایی کار با نرم افزارهای تخصصی رشته
15- گواهی توانایی کار با ابزارهای تحقیق
16- توصیه نامه از استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد
17- موافقت با ادامه تحصیل بدون قید و شرط به امضای بالاترین مقام مسئول دستگاه و حکم کارگزینی برای کلیه کارکنان دولت
18- مدرک زبان معتبر
19- سایر مدارک و مستندات علمی دیگر
توضیحات مهم
۱- برای هر مقاله باید مستندات معتبر مربوط به نمایه مجله نیز ارسال گردد.
۲- مدارکی که به ترتیب فوق مرتبسازی نشده باشند، مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.
۳- به مدارکی که در زمان مصاحبه ارائه نشوند، امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
4- متقاضی می بایست در زمان شرکت در مصاحبه نسخه کاغذی مدارک و مستندات ایمیل شده را به همراه داشته باشد.
5- داوطلبان میبایست با توجه به رشته امتحانی خود، مدارک و مستندات را منحصرا به آدرس ایمیل های زیر ارسال نمایند. مسئولیت ارسال مستندات به صورت اشتباه و یا ارسال به آدرس ایمیل غیر مرتبط بر عهده داوطلب خواهد بود.
ذکر شماره داوطلبی و عبارت «مصاحبه دکتری 1402» در عنوان ایمیل الزامی است. در متن ایمیل نیز میبایست مشخصات داوطلب و نام رشته امتحانی قید گردد.
نام رشته امتحانی | آدرس ایمیل برای ارسال مدارک |
رشته مشاوره | moshavereh@hormozgan.ac.ir |
رشته ادبیات فارسی | adabiat@hormozgan.ac.ir |
رشته برنامه ریزی درسی | barnamerizi@hormozgan.ac.ir |
رشته گرایش های علوم و مهندسی آبخیزداری | watershed@hormozgan.ac.ir |
رشته مدیریت و کنترل بیابان | desert@hormozgan.ac.ir |
رشته اصلاح و بیوتکنولوژی گیاهان | biotech@hormozgan.ac.ir |
رشته فیزیولوژی تولید و پس از برداشت | physiology@hormozgan.ac.ir |
رشته زیست شناسی دریا | zistdarya@hormozgan.ac.ir |
رشته هواشناسی | havashenasi@hormozgan.ac.ir |
رشته فیزیک دریا | physics_darya@hormozgan.ac.ir |
رشته تکثیر و پرورش آبزیان | taksir@hormozgan.ac.ir |
رشته صید و بهره برداری آبزیان | seyd@hormozgan.ac.ir |
رشته مهندسی مکانیک | mechanic@hormozgan.ac.ir |
رشته مهندسی عمران | omran@hormozgan.ac.ir |
رشته ریاضی | math@hormozgan.ac.ir |
رشته زمین شناسی | geology@hormozgan.ac.ir |
زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان در سال 1402 کی است؟
تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه هرمزگان در همین صفحه اعلام شده است.
برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه هرمزگان چه مدارکی لازم است؟
فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان در متن مقاله آمده است.
مطالب مفید برای داوطلبان معرفیشده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ | |
پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور | |
آمادگی برای مصاحبه | |
سوالات مصاحبه | |
| |
مدارک موردنیاز | |
| |
نحوه امتیازدهی در مصاحبه | |
تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری |
|