پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

شروع مصاحبه دکتری دانشگاه بوعلی سینا ۱۴۰۳ از ۱۹ خرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان بندی و مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه بوعلی سینا همدان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری (مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) در دانشگاه بوعلی سینا به شیوه حضوری برگزار می شود.

زمان مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه بوعلی سینا ۱۴۰۳

۱. تاریخ برگزاری مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری سال ۱۴۰۳ از ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ برای هر کد رشته محل مطابق با جدول پیوست می‌باشد.

۲. زمان برگزاری مصاحبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر می‌باشد.

نکته: در صورت تغییر زمان برگزاری مصاحبه هر کد رشته محل، تغییرات از طریق آدرس https://gs.basu.ac.ir/ به داوطلبین گرامی اطلاع رسانی می‌گردد.

مصاحبه دکتری دانشگاه بوعلی سینا

نحوه و زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه بوعلی سینا ۱۴۰۳

۱. داوطلبین می‌باید برای شرکت در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) و دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه، به سامانه https://phd.basu.ac.ir مراجعه نموده و با وارد کردن کد کاربری (شماره پرونده) و رمز عبور (شماره داوطلبی)، برای ثبت نام و بارگذاری مدارک، اقدام نمایند.

پس از ثبت نام، بارگذاری تمامی مدارک و مستندات درخواستی در سامانه و واریز هزینه، در پایان فرایند، داوطلبین کارت آزمون ورود به جلسه مصاحبه را دریافت نموده که در روز مصاحبه، برای شرکت در جلسه مصاحبه باید آن را به دانشکده مربوطه ارائه نمایند.

نکته: داوطلب گرامی از آنجایی که در مراحل مختلف فرایند ثبتنام الکترونیکی امکان هیچگونه اصالحی وجود ندارد لذا پیش از تأیید هر مرحله از ثبتنام، از بارگذاری دقیق مدارک، اطمینان حاصل نمایید.

هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه بوعلی

۱. مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰ ریال (دویست و پنجاه هزار تومان) به عنوان هزینه ثبت نام مرحله دوم تعیین شده است.

مدارک مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه بوعلی سینا

مدارکی که لازم است داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ برای شرکت در مصاحبه این دانشگاه بارگذاری کنند به شرح زیر است:

۱- مشخصات فردی

• فایل pdf فرم تکمیل شده ی مشخصات فردی (فرم شماره یک)

• فایل jpg صفحات شناسنامه

• فایل jpg کارت ملی

• فایل jpg کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی و یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه عمومی داوطلب را با توجه به بند «مقررات نظام وظیفه عمومی» مندرج در صفحه های ۱۹ و ۲۰ دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ مشخص نماید. (ویژه آقایان)

نکته: برای آن دسته از داوطلبانی که در حال حاضر در حال اشتغال به خدمت می‌باشند، ارائه گواهی مراجع ذیصلاح مبنی بر اینکه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ خدمت خود را به پایان خواهند رساند و یا در صورت قبولی در دانشگاه از خدمت وظیفه خود ترخیص خواهند شد، الزامی است.

۲- سوابق آموزشی

• فایل jpg مدرک یا گواهی پایان تحصیلات دوره کاردانی (برای آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند)

• فایل jpg مدرک یا گواهی پایان تحصیلات دوره کارشناسی

• فایل jpg مدرک یا گواهی پایان تحصیلات دوره کارشناسی ارشد

• فایل jpg گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک، مطابق با فرم مندرج در صفحه ۷۴ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۳ (برای داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند)

• فایل jpg کارنامه (ریز نمرات) دوره کاردانی (برای آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند)

• فایل jpg کارنامه (ریز نمرات) دوره کارشناسی

• فایل jpg کارنامه (ریز نمرات) دوره کارشناسی ارشد

• فایل jpg فرم شماره ۲ (تعهد حضور تمام وقت) * تحصیل در دوره دکتری تمام وقت است و پذیرفته شدگان ملزم به رعایت قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص ادامه تحصیل هستند.

۳- سوابق پژوهشی

• فایل pdf کلیه مستندات پژوهشی شامل مقاله، کتاب، اختراع، اکتشاف و…

نکته ۱: مقالات باید در مجلات دارای نمایه معتبر بین المللی یا مورد تأییید وزارت‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و علوم پزشکی، چاپ و یا پذیرش شده باشند.

نکته ۲: نشریاتی که مقالات داوطلب در آن‌ها منتشر شده اند، نباید در لیست سیاه اعلام شده از طرف معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشند.

• فایل jpg یا pdf گواهی پذیرش قطعی (با ذکر تاریخ دریافت مقاله، پذیرش و چاپ) برای مقالات چاپ نشده، متن کامل مقاله و مکاتبات مربوط به آن

• فایل jpg یا pdf گواهی معتبر با امضاء بالاترین مقام مسئول برای برگزیدگان جشنواره های علمی معتبر بین المللی و المپیادهای علمی دانشجویی

نکته: برگزیدگان رتبه اول تا سوم مرحله نهایی جشنواره های علمی معتبر بین المللی (خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا) باید تأییدیه دبیرخانه جشنواره را نیز کسب و ارئه نمایند.

• فایل jpg یا pdf گواهی ثبت اختراع

نکته: گواهی باید دارای تأییدیه از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران باشد.

• فایل jpg یا pdf گواهی یا مدارک مربوط به تألیف یا ترجمه کتاب

• نکته: مستندات ارسالی باید نشان دهنده مشخصات تألیف یا ترجمه باشد. (شناسنامه اثر)

• فایل pdf پایان نامه کارشناسی ارشد (ویژه دانش آموختگان)

• فایل pdf پیشنهاده (پروپوزال) (ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد)

• فایل jpg یا pdf گواهی نمره زبان صرفاً به آزمون‌های زبان انگلیسی که در جدول مربوط به نمره زبان امتیاز تعلق میگیرد.

• فایل jpg یا pdf کلیه کارنامه های آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ داوطلب که توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است؛ شامل کارنامه اولیه که در آن رتبه و تراز داوطلب مشخص شده است و کارنامه‌ای که در آن اولویت‌های انتخابی مشخص شده است.

• فایل jpg یا pdf توصیه نامه های علمی (اختیاری)

• فایل jpg آخرین حکم کارگزینی ممهور و امضاء شده توسط معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه یا مؤسسه یا عناوین همتراز برای اعضاء هیأت علمی رسمی-آزمایش و یا رسمی- قطعی (ویژه داوطلبانی که از سهمیه مربی در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ استفاده نموده اند)

• فایل jpg موافقت نامه دانشگاه محل خدمت در رابطه با ادامه تحصیل داوطلب عضو هیأت علمی رسمی-آزمایش یا رسمی- قطعی با استفاده از سهمیه مربی به تأیید معاون آموزشی یا معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه یا مؤسسه یا عناوین همتراز (ویژه داوطلبانی که از سهمیه مربی در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳استفاده نموده اند)

• فایل jpg فرم شماره ۴ (ویژه داوطلبان استفاده از سهمیه مربی)

نکته ۱: مربیان پیمانی مشمول استفاده از سهمیه مربی نیستند.

نکته ۲: مربیان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (دولتی و غیر دولتی) و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی باید شرایط مندرج در صفحه ۱۰ (دفترچه انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۳) را دارا باشند.

نکته ۳: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی باید معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیأت علمی آن دانشگاه مبنی بر استفاده از سهمیه مربی را ارائه نمایند.

 

ملاحظات

۱- به همراه داشتن اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه ثبت نام آزمون در روز مصاحبه داوطلب الزامی است.

۲- داوطلبان، صرفاً مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه کد رشته محل‌هایی هستند که در زمان ثبت نام الکترونیکی در سامانه ثبت نام الکترونیکی شرکت در مصاحبه دانشگاه بوعلی سینا، آن کد رشته محل را انتخاب کرده باشند.

۳- عدم اقدام به ثبت نام، ارسال مدارک و یا عدم شرکت در مصاحبه، به منزله انصراف از پذیرش در آن رشته محل است.

۴- جلسه ارزیابی مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری (مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) برای هر داوطلب یکبار برگزار می‌گردد و غیبت داوطلب در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف از پذیرش در آن رشته محل است.

۵- داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی در صورت قبولی باید موافقت کتبی محل خدمت خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و به هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

نکته: داوطلبان شاغل یا متعهد به خدمت در آموزش و پرورش در صورت قبولی باید مجوز مربوطه را از سازمان آموزش و پرورش استان محل خدمت خود اخذ و به هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری

 

مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها