پارسه
گروه آموزشی وکیلی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

انتشار اطلاعیه غایبین مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه شماره ۲ دانشگاه شاهد درخصوص نحوه مصاحبه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد ۱۴۰۳

به گزارش پی اچ دی تست،  پیرو اطلاعیه شماره ۱ دانشگاه شاهد در خصوص دعوت به مصاحبه علمی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، از کلیه داوطلبان محترم که نمره حد نصاب دانشگاه شاهد را در آزمون مرحله اول کسب نموده و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در مصاحبه علمی (بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش عملی) و بررسی صلاحیت‌های عمومی به دانشگاه شاهد معرفی شده‌اند و در موعد مقرر نسبت به ارسال مدارک در سامانه ثبت نام دانشگاه شاهد اقدام کرده‌اند لیکن به دلایل مختلف از جمله همزمانی مصاحبه علمی در سایر دانشگاه‌ها و … موفق به شرکت در جلسه مصاحبه علمی در روزهای تعیین شده در اطلاعیه شماره ۱ نشده‌اند دعوت می‌شود که در گروه روبیکای رشته مربوط مندرج در جدول ۱، عضو و درخواست خود را برای مصاحبه در روز شنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۳، حداکثر تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ از طریق آی دی روبیکا به مدیر گروه آموزشی اعلام نمایند.

 

مدیر گروه آموزش ی بر اساس درخواستهای واصله و از طریق گروه روبیکا مندرج در جدول ۲ اطلاعیه لینک بالا، زمان‌بندی دقیق مصاحبه علمی داوطلبان متقاضی را اطلاع‌رسانی می‌نماید.

زمان مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه شاهد ۱۴۰۳

بدیهی است که انجام مصاحبه علمی داوطلبان غایب برای هر رشته/گرایش صرفا در تاریخ ۲ تیر ماه ۱۴۰۳ و بر اساس زمان‌بندی اعلامی مدیر گروه آموزشی برای آن رشته/گرایش امکان‌پذیر است و عدم شرکت در مصاحبه به منزله انصراف تلقی می‌شود و متعاقباً هیچگونه اقدامی در این خصوص انجام نخواهد شد.

تذکر بسیار مهم: در صورت‌ عدم ارسال درخواست مصاحبه از سوی داوطلبان غایب تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ به مدیر گروه آموزشی مربوط، جلسه مصاحبه غایبین تشکیل نخواهد شد.

مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد

از داوطلبان محترم دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ که نمره حد نصاب دانشگاه شاهد را در آزمون مرحله اول کسب کرده‌اند و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در مصاحبه علمی (بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش عملی) و بررسی صلاحیت‌های عمومی به دانشگاه شاهد معرفی شده‌اند دعوت می‌شود به دقت اطلاعیه را مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایند.

داوطلبان چند برابر ظرفیت معرفی شده به دانشگاه شاهد بر اساس کد رشته محل جدول (۱) موظف هستند مدارک و مستندات مورد نیاز برای تشکیل پرونده الکترونیکی را از طریق سامانه sabt.shahed.ac.ir ارسال نمایند. برای اطلاع از نحوه ثبت نام و ارسال مدارک به راهنمای ورود به سامانه ثبت نام مراجعه نمائید.

جهت دریافت فرم‌های مورد نیاز ثبت نام روی لینک کلیک نمائید.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده

برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری

 

مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها