پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام زمان نهایی مصاحبه دکتری پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌ شناسی و مهندسی زلزله ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان مصاحبه دکتری پژوهشگاه زلزله شناسی و مهندسی زلزله سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌ شناسی و مهندسی زلزله، براساس مصوبه شورای گسترش آموزش‌عالی، دستورالعمل‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی آموزش کشور و آئین نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از بین معرفی شدگان چند برابر ظرفیتی که در مهلت قانونی اعلام شده، متقاضی شرکت در مصاحبه و ارزیابی تخصصی این پژوهشگاه گردیده باشند، بر مبنای شرایط و ضوابط مندرج در این شیوه نامه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در رشته‌های مهندسی عمران- زلزله و ژئوفیزیک- زلزله‌ شناسی دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

زمان مصاحبه آزمون دکتری پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌ شناسی و مهندسی زلزله

تاریخ‌های نهایی برگزاری جلسات مصاحبه رشته‌های مختلف در پژوهشگاه به شرح ذیل می‌باشند:

رشته ژئوفیزیک – زلزله‌شناسی: شنبه ۱۴۰۳/۴/۲

رشته مهندسی عمران– زلزله: یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۳ و دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۴

به منظور کاهش امکان تداخل تاریخ مصاحبه رشته مهندسی عمران- زلزله پژوهشگاه با تاریخ مصاحبه در دانشگاه­‌های دیگر، آندسته از داوطلبان رشته مهندسی عمران – زلزله که بعلل موجه امکان حضور در یکی ازتاریخ‌های فوق الذکر را ندارند، ضروری است تا تاریخ ۱۴۰۳/۳/۲۷ با ارسال درخواست و مستندات لازم، تاریخ پیشنهادی خود را به نشانی: phd-reg@iiees.ac.ir ارسال نمایند تا در تنظیم و اعلام نهایی جدول مراجعه داوطلبان برای شرکت در مصاحبه مساعدت لازم با ایشان بعمل آید.

با توجه به اتمام زمان ارسال مدارک داوطلبان، بدین وسیله ضمن سپاس از تمامی داوطلبان در خواست می‌گردد با مراجعه مستمر به پست الکترونیکی که مدراک خود را با آن ارسال نموده‌اند، در اسرع وقت موارد درخواست شده را انجام داده و نتیجه را به نشانی: phd-reg@iiees.ac.ir ارسال فرمایند.

جزئیات مصاحبه دکتری پژوهشگاه زلزله شناسی و مهندسی زلزله

پذیرش نهایی دانشجو در پژوهشگاه به دو شیوه: ” آموزشی- پژوهشی” و ” پژوهش محور” خواهد بود و مصاحبه تخصصی و ارزیابی داوطلبان بر مبنای انتخاب رشته اولیه توسط داوطلب، اسامی معرفی شده واجدین شرایط توسط سازمان سنجش و بر اساس ضوابط قانونی هریک از این شیوه‌ها خواهد بود و امکان تغییر و تبدیل این دو شیوه وجود نخواهد داشت.

داوطلبان باید تمامی شرایط مندرج در دفترچه‌های شماره ۱ و ۲ آزمون دکتری سازمان سنجش آموزش کشور را احراز نموده باشند.

برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳ (دفترچه شماره ۱) و دفترچه انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۳ (دفترچه شماره ۲) کلیک کنید.

پذیرش نهایی دانشجو بر اساس نمره آزمون سازمان سنجش کشور، ارزیابی سوابق تحصیلی (آموزشی و پژوهشی)، مصاحبه شفاهی (به منظور ارزیابی علمی و سنجش توانمندی‌های عمومی متقاضی) در حوزه‌های پژوهشی- تخصصی مصوب شده و طرحواره (در شیوه پژوهش محور) خواهد بود.

داوطلبان حایز شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی در شیوه «آموزشی – پژوهشی» باید ضمن مطالعه محورهای پژوهشی مصوب پژوهشگاه در سامانه نیاز ایده‌ها و نیازها (سامانه نان https://nan.ac) (جدول ۱)، و با مراجعه به درگاه پژوهشگاه (www.iiees.ac.ir) و کسب اطلاع از حوزه تخصصی اساتید مجری متقاضی پذیرش دانشجو، اولویت‌های انتخابی خود برای تحصیل در پژوهشگاه (به شرط قبولی نهایی) را در کار برگ شماره ۱ مشخص نمایند.

در شیوه «پژوهش محور»، پژوهش دانشجو باید مرتبط با یکی از نیازهای معرفی شده توسط صنعت باشد لذا ارائه طرح واره اولیه در این مورد الزامی است.

داوطلبان گرامی لازم است متن کامل اطلاعیه پژوهشگاه زلزله شناسی و مهندسی زلزله با دقت مطالعه نمایند.

شرایط اختصاصی پژوهشگاه:

داوطلبان رشته‌ی مهندسی عمران- زلزله که در یکی زمینه‌های تخصصی؛ مهندسی سازه – زلزله، مهندسی ژئوتکنیک، مدیریت خطرپذیری و بحران، زلزله‌ شناسی مهندسی تحصیل نموده و پایان‌نامه، مقاله یا گزارش تخصصی مرتبط دارند، در اولویت انتخاب خواهند بود.

داوطلبان رشته‌ی ژئوفیزیک- زلزله‌ شناسی که در یکی از زمینه‌های علوم مرتبط با زلزله تحصیل نموده و پایان‌نامه، مقاله یا گزارش تخصصی مرتبط دارند، در اولویت انتخاب خواهند بود.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده

برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری

 

مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها