پارسه
گروه آموزشی وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اطلاعیه مصاحبه آزمون دکتری و استعداد درخشان دانشگاه صنعتی شاهرود ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی (مصاحبه) داوطلبان آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ و کلیه داوطلبان متقاضی استعدادهای درخشان منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست،به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۱۳ که حد نصاب سنجش علمی کد رشته محل دانشگاه صنعتی شاهرود را کسب نموده و داوطلبان متقاضی استعدادهای درخشان که دارای کلیه شرایط عمومی و اختصاصی ورود به دوره دکتری (موارد مندرج به در صفحات ۱۵ تا ۱۷ دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳)، هستند می‌رساند با توجه به آئین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری، دو مرحله‌ای می‌باشد. مرحله اول از طریق برگزاری آزمون سازمان سنجش و آموزش کشور انجام شده است و کلیه متقاضیان پذیرفته شده در مرحله اول لازم است در مرحله دوم که شامل مصاحبه (ارزیابی سوابق علمی، پژوهشی، آموزشی و سایر توانمندی‌های متقاضیان) می‌باشد شرکت نمایند.

مصاحبه داوطلبان در دانشگاه صنعتی شاهرود به صورت حضوری بوده و لازم است کلیه متقاضیان شرکت در مصاحبه مطابق مراحل مندرج در این اطلاعیه در سامانه جذب و مصاحبه داوطلبان دوره دکتری به آدرس https://lms.shahroodut.ac.ir/iphd/ ثبت نام نموده و پس از تکمیل فرم‌های مربوطه مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نمایند.

توجه: انجام مصاحبه کلیه داوطلبان به صورت حضوری است و عدم مراجعه معرفی شدگان به منظور مصاحبه و انجام مراحل ارزیابی تخصصی به منزله انصراف از پذیرش در آن رشته محل می‌باشد.مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

مراحل ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود ۱۴۰۳

مرحله ۱) متقاضیان لازم است با استفاده از کد ملی خود به عنوان شناسه کاربری و گذرواژه وارد سامانه مورد نظر شوند. لازم به ذکر است که سامانه از شانزدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

مرحله ۲) تکمیل اطلاعات پروفایل شخصی: در این مرحله لازم است داوطلبان اطلاعات پروفایل شخصی خود را تکمیل نمایند.

مرحله ۳) پرداخت هزینه مصاحبه: هر داوطلب موظف است مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰ ریال (دویست و پنجاه هزار تومان) بابت هزینه‌های انجام مصاحبه پرداخت نماید که پرداخت هزینه فقط از طریق بخش پرداخت هزینه در سامانه مربوطه امکان‌پذیر است. در پرداخت هزینه به تبصره ذیل توجه شود.

تبصره: داوطلبان برای مصاحبه دوره‌های روزانه و نوبت دوم فقط یک فیش واریز نمایند ولی در صورتی که در دوره‌های پردیس خودگردان شرکت نمایند بایستی فیش جداگانه دیگر (علاوه بر دوره روزانه و نوبت دوم) به مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰ ریال پرداخت نمایند. کلیه پرداخت‌ها باید به صورت آنلاین و فقط از درگاه پرداخت موجود در سامانه ثبت نام انجام شوند. عدم پرداخت هزینه مصاحبه دوره‌های پردیس خودگردان به منزله انصراف از پذیرش در آن رشته محل می‌باشد.

مرحله ۴) تکمیل فرم‌های مربوط و بارگذاری مدارک لازم: پس از پرداخت هزینه‌های مربوطه، داوطلبان لازم است فرم‌های مربوطه را تکمیل نموده و سپس کلیه مدارک را مطابق اطلاعیه در سامانه بارگذاری نمایند.

متن کامل اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده

برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری

 

مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها