پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدارک مورد نیاز و سایر جزئیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه کردستان اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبان عزیز حاضر در مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (مصاحبه) سال ۱۴۰۳ دانشگاه کردستان، خواهشمند است متن حاضر را به دقت مطالعه و مطابق زمانبندی اعلام شده دانشگاه جهت بارگذاری مدارک و شرکت در مصاحبه اقدام فرمائید. لازم به ذکر است که مصاحبه در تمامی رشته‌ها به صورت حضوری و بر اساس جدول ۳ این اطلاعیه برگزار خواهد شد.

زمان و نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

۱- داوطلبان محترم ملزم به بارگذاری تصویر مدارک درخواستی دانشگاه، به صورت الکترونیکی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ تا ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ در سامانه مربوطه (سامانه درآمدهای اختصاصی دانشگاه کردستان) می‌باشند. هزینه شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه کردستان مبلغ سه میلیون ریال (سیصد هزار تومان) می‌باشد. جهت ورود به سامانه ترجیحاً از مرورگرهای  Internet Explorer و یا Firefox استفاده شود. فایل تصویری راهنمای استفاده از سامانه نیز در دسترس می‌باشد. پس از واریز مبلغ ثبت نام در سامانه درآمدهای اختصاصی دانشگاه (لینک فوق)، هم زمان با کد رهگیری پرداخت هزینه، لینک ورود به سیستم ثبت نام و بارگذاری مدارک نیز به داوطلب اختصاص می‌یابد.

۲- چنانچه داوطلب در چند رشته گرایش شرکت کرده ولی تنها در یک جلسه از وی مصاحبه به عمل می‌آید نیازمند پرداخت هزینه مجدد نیست.

مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان

مدارک مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه کردستان

۱- مدرک کارشناسی ارشد همراه با ریز نمرات

تبصره- متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای می‌باشند لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند (تکمیل گواهی معدل تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳)

۲- مدرک کارشناسی همراه با ریز نمرات

تبصره ۱- داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر ارائه ریز نمرات و مدرک کارشناسی ناپیوسته ملزم به ارائه ریز نمرات و مدرک کاردانی نیز می‌باشند.

تبصره ۲- کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نیستند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

۳- شناسنامه یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان.

۴- گواهی عضویت در هیات علمی «رسمی- قطعی» یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن‌دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی باید واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه ۱۱ دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ باشند.

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره‌مندی از این سهیمه را دارند.

۵- تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی داوطلب می‌بایست در سامانه بارگذاری مدارک پیوست گردد. همچنین توصیه می‌شود داوطلبان هنگام مراجعه حضوری اصل پایان نامه دوره کارشناسی ارشد (یا پروپوزال مصوب در صورتی که هنوز دفاع انجام نگرفته) و نسخه‌ای از آثار و تالیفات خود را به همراه داشته باشند.

۶- به داوطلبان توصیه اکید می‌شود معدل مقاطع قبلی تحصیلی را به دقت چک کنند و در صورت لزوم (وجود مغایرت) حین ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه ثبت نام دانشگاه، آن را اصلاح نمایند.

نکات و یادآوری‌های مهم

۱- به هیچ درخواستی خارج از موارد ثبت شده در سامانه الکترونیکی ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا داوطلبان ضرورتاً از طریق سامانه اعلام شده برای واریز هزینه ثبت نام، ثبت درخواست و بارگذاری مدارک در بازه زمانی ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ تا ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ اقدام نمایند.

۲- برگزاری مرحله دوم (ارزیابی تخصصی) این دانشگاه صرفاً از طریق مصاحبه حضوری و شامل بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی و بر اساس زمانبندی اعلامی دانشگاه کردستان خواهد بود (جدول ۳).

۳- پذیرفته شدگان این دانشگاه به صورت تمام وقت در دوره دکتری مشغول به تحصیل بوده، مشمول کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه خواهند بود. پذیرفته شدگانی که در استخدام دستگاه‌های دولتی هستند، باید برای ثبت نام (شروع به تحصیل) مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا مأموریت تحصیلی را ارائه نمایند.

۴- چنانچه در هر مرحله از ثبت نام و یا اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب دارای هر یک از شرایط ورود به دوره دکتری نبوده است، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل آمده و مطابق مقررات با ایشان برخورد خواهد شد.

۵- دانشگاه کردستان برای دانشجویان برتر، بسته‌ای تشویقی در نظر گرفته که در وبگاه دانشگاه کردستان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

متن کامل و جدول زمان بندی برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

** به اطلاع می‌رساند تاریخ مصاحبه دکتری شهرسازی دانشگاه کردستان ۹ تیرماه می‌باشد.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده

برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری

 

مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها